EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
MEB, İHMALLERİNİ SORUŞTURMALARLA GİZLEYEMEZ! BASKILAR BİZİ YILDIRAMAZ!
ÖĞRENCİ DEVAMSIZLIĞI GEREKÇESİYLE EK DERS KESİNTİLERİNİN DURDURULMASI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
2023 SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİNİN YER DEĞİŞTİRME HAKKI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
14 Eylül 2017
Okullarımızda keyfi olarak birden fazla nöbet görevi verildiği ve bu görevlerin yetkili sendika tarafından imzalanan sözleşme gereği ücretlendirilmediği gerçeğinden hareketle bakanlığa yazı yazarak daha önce olduğu gibi" Angarya'ya Hayır" "Ücret Yoksa Nöbet de Yok" diyeceğimizi belirttik.
Düzenleme yapılmadığı taktirde Eğitim-İş'in her türlü hakkı kullanmaktan geri durmayacağını da ifade ederek 01.11.2017 tarihine kadar düzenleme yapılmasını istedik.