EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
MEB, İHMALLERİNİ SORUŞTURMALARLA GİZLEYEMEZ! BASKILAR BİZİ YILDIRAMAZ!
ÖĞRENCİ DEVAMSIZLIĞI GEREKÇESİYLE EK DERS KESİNTİLERİNİN DURDURULMASI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
2023 SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİNİN YER DEĞİŞTİRME HAKKI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
05 Mayıs 2011
Eğitim-İş olarak bu yıl 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Bayramı'nı Taksim'de yoğun bir katılımla ve büyük bir coşkuyla kutladık. İstanbul'daki kutlamalara Genel Merkez Yönetim Kurulu üyelerimizin yanısıra, şube ve temsilciliklerimizden de geniş ölçekli katılım sağlandı.
Gerek yöneticilerimiz, gerekse üyelerimizle birlikte coşkulu bir şekilde alanlarda Eğitim-İş'in bayraklarını dalgalandırırken; emekten, birlik ve beraberlikten yana sloganlar attık.
Eğitim-İş olarak, alanlarda sergilediğimiz kararlı ve dik duruşla, her 1 Mayıs’ta olduğu gibi meydanlarda karanlığın, emperyalistlerin, kuşatmacıların, işgalcilerin, gerici ve yobazların, Atatürk ve Cumhuriyet düşmanlarının üzerine yürüyüdük ve yürümeye devam edeceğiz.