HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
01 Mayıs 2022
Eğitim-İş olarak bu yıl, Uluslararası İşçi Sınıfının Birlik Mücadele ve Dayanışma Günü’nde, Konfederasyonumuz Birleşik Kamu-İş ile birlikte İstanbul’da Taksim Meydanı’nda, Ankara’da Tandoğan Meydanı’nda ve tüm Türkiye’de alanlardaydık.
Genel Başkanımız Kadem Özbay, Genel Özlük Hukuk ve TİS Sekreterimiz Orhan Yıldırım, Konfederasyonumuz Birleşik Kamu-İş Genel Başkanı Mehmet Balık ve şube yöneticilerimiz, 1 Mayıs 1977’de Taksim’de şehit olan 34 emekçi için Kazancı Yokuşu’na karanfil bıraktı. Ardından, Taksim Anıtı önüne çelenk konularak basın açıklaması yapıldı.
Ankara Tandoğan Meydanı’ndaki kutlamalara ise Genel Sekreterimiz Cengiz Sarıyer, Genel Örgütlenme Sekreterimiz Şenol Eyüboğlu, Genel Eğitim Sekreterimiz Suat Özkolay ve Şube yöneticilerimiz katıldı.
Eğitim-İş olarak, ülkenin her yerinde alanlarda sergilediğimiz kararlı ve dik duruşla, her 1 Mayıs’ta olduğu gibi bu 1 Mayıs’ta da sömürüye karşı iş, ekmek ve özgürlük; sömürgeciliğe karşı bağımsızlık bayrağını dalgalandırdık.