DANIŞTAY YÜRÜTMEYi DURDURDU, MEB PROJE OKULLARINDA KEYFİLİĞE DEVAM EDİYOR!
EĞİTİMİ KUŞATAN ŞİDDETE KARŞI ALANLARDAYDIK!
“EĞİTİMDE ŞİDDETLE MÜCADELE: GÜVENLİ OKULLAR MÜMKÜN MÜ?” RAPORUMUZ YAYINDA!
HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
01 Mayıs 2024
Eğitim-İş olarak bu yıl, 1 Mayıs Birlik, Mücadele ve Dayanışma Günü'nü kutlamak için Konfederasyonumuz Birleşik Kamu-İş ile birlikte İstanbul’da Saraçhane’de, Ankara’da Tandoğan Meydanı’nda ve tüm Türkiye’de alanlardaydık.
Genel Başkanımız Kadem Özbay, Genel Mali Sekreterimiz Hüseyin Selçuk, Genel Özlük Hukuk ve TİS Sekreterimiz Orhan Yıldırım, Genel Basın Yayın ve Uluslararası İlişkiler Sekreterimiz Emine Çalık İstanbul’da, Genel Sekreterimiz Cengiz Sarıyer, Genel Örgütlenme Sekreterimiz İlhan Yaşar Ankara Tandoğan Meydanı’ndaki kutlamalara katıldı. Eğitim-İş olarak, ülkenin her yerinde alanlarda sergilediğimiz kararlı ve dik duruşumuzla, emek mücadelemizi baskılara boyun eğmeyerek, her 1 Mayıs’ta olduğu gibi bu 1 Mayıs’ta da sömürüye karşı iş, ekmek ve özgürlük; sömürgeciliğe karşı bağımsızlık bayrağını dalgalandırdık.