EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
MEB, İHMALLERİNİ SORUŞTURMALARLA GİZLEYEMEZ! BASKILAR BİZİ YILDIRAMAZ!
ÖĞRENCİ DEVAMSIZLIĞI GEREKÇESİYLE EK DERS KESİNTİLERİNİN DURDURULMASI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
2023 SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİNİN YER DEĞİŞTİRME HAKKI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
01 Mayıs 2026
Eğitim-İş olarak ‘1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nde Konfederasyonumuz Kamu-İş ve bağlı sendikalarımız ile emeğimiz, alın terimiz ve haklarımız için İstanbul’da Taksim ve Kadıköy’de, Ankara’da Tandoğan meydanında, tüm Türkiye’de meydanlardaydık.
Genel Başkanımız Kadem Özbay, Genel Örgütlenme Sekreterimiz Bülent Metin, Genel Basın-Yayın ve Uluslararası İlişkiler Sekreterimiz Hüseyin Selçuk, Konfederasyonumuz Kamu-İş Genel Başkanı Orhan Yıldırım ve MYK üyeleri İstanbul Taksim meydanındaki Cumhuriyet anıtına çelenk bıraktı, ‘Kanlı 1 Mayıs’ta Kazancı Yokuşu’nda hayatını kaybedenleri saygıyla andı. Ardından İstanbul Şubelerimizle birlikte Kadıköy’deki 1 Mayıs kutlamalarına katıldılar.
Genel Sekreterimiz Seher Ergin, Genel Mali Sekreterimiz Doğan Dağdelen, Genel Özlük-Hukuk ve TİS Sekreterimiz Yeliz Toy ve Genel Eğitim Sekreterimiz Veli Fırat Şimşek Ankara Tandoğan meydanındaki kutlamalara katıldı.
Ülkenin her köşesindeki alanlarda sergilediğimiz kararlı ve dik duruşumuzla, baskılara boyun eğmeden sürdürdüğümüz emek mücadelemizle, her yıl olduğu gibi bu 1 Mayıs’ta da karanlığa karşı aydınlığın, gericiliğe karşı bilimin, sömürüye karşı emeğin, sömürgeciliğe karşı bağımsızlığın bayrağını dalgalandırdık.