SINAV KOMİSYONLARINA İLİŞKİN BELiRSiZLiKLERiN GiDERiLMESi iÇiN MEB’E BAŞVURDUK!
TUTSAK GAZETECİ İSMAİL ARI’NIN ANKARA’DA GÖRÜLEN DURUŞMASINA KATILDIK
TÜZÜK KOMİSYONU TOPLANTIMIZ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
TÜM YEREL-SEN’İN YENİ MERKEZ YÖNETİM KURULUNA TEBRİK ZİYARETİ
DORUK MADENCİLİK İŞÇİLERİNİN HAKKINI GASP EDEN YILDIZLAR HOLDİNG ÖNÜNDEKİ EYLEME KATILDIK
01 Mayıs 2026
Eğitim-İş olarak ‘1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nde Konfederasyonumuz Kamu-İş ve bağlı sendikalarımız ile emeğimiz, alın terimiz ve haklarımız için İstanbul’da Taksim ve Kadıköy’de, Ankara’da Tandoğan meydanında, tüm Türkiye’de meydanlardaydık.
Genel Başkanımız Kadem Özbay, Genel Örgütlenme Sekreterimiz Bülent Metin, Genel Basın-Yayın ve Uluslararası İlişkiler Sekreterimiz Hüseyin Selçuk, Konfederasyonumuz Kamu-İş Genel Başkanı Orhan Yıldırım ve MYK üyeleri İstanbul Taksim meydanındaki Cumhuriyet anıtına çelenk bıraktı, ‘Kanlı 1 Mayıs’ta Kazancı Yokuşu’nda hayatını kaybedenleri saygıyla andı. Ardından İstanbul Şubelerimizle birlikte Kadıköy’deki 1 Mayıs kutlamalarına katıldılar.
Genel Sekreterimiz Seher Ergin, Genel Mali Sekreterimiz Doğan Dağdelen, Genel Özlük-Hukuk ve TİS Sekreterimiz Yeliz Toy ve Genel Eğitim Sekreterimiz Veli Fırat Şimşek Ankara Tandoğan meydanındaki kutlamalara katıldı.
Ülkenin her köşesindeki alanlarda sergilediğimiz kararlı ve dik duruşumuzla, baskılara boyun eğmeden sürdürdüğümüz emek mücadelemizle, her yıl olduğu gibi bu 1 Mayıs’ta da karanlığa karşı aydınlığın, gericiliğe karşı bilimin, sömürüye karşı emeğin, sömürgeciliğe karşı bağımsızlığın bayrağını dalgalandırdık.