EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
MEB, İHMALLERİNİ SORUŞTURMALARLA GİZLEYEMEZ! BASKILAR BİZİ YILDIRAMAZ!
ÖĞRENCİ DEVAMSIZLIĞI GEREKÇESİYLE EK DERS KESİNTİLERİNİN DURDURULMASI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
2023 SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİNİN YER DEĞİŞTİRME HAKKI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
02 Mayıs 2018
Eğitim-İş olarak bu yıl, Uluslararası İşçi Sınıfının Birlik Mücadele ve Dayanışma Günü’nde, Konfederasyonumuz Birleşik Kamu-İş ve bağlı sendikalarla birlikte “Şeker vatandır, vatan satılmaz” sloganıyla Uşak’ta ve tüm Türkiye’de alanlardaydık.
Uşak’taki kutlamalar için Merkez Yönetim Kurulu üyelerimizin yanısıra, şube ve temsilciliklerimizden de geniş ölçekli katılım sağlandı. Eğitim-İş olarak, başta Uşak olmak üzere ülkenin her yerinde alanlarda sergilediğimiz kararlı ve dik duruşla, her 1 Mayıs’ta olduğu gibi bu 1 Mayıs’ta da sömürüye karşı iş, ekmek ve özgürlük; sömürgeciliğe karşı bağımsızlık bayrağını dalgalandırdık.
AKP’nin yağma ve talan düzenine karşı; özelleştirmeye, düşük ücret, ağır çalışma koşulları ve esnek çalışmaya karşı; iş cinayetlerine karşı; sendikasızlaştırma ve kamu emekçilerini güvencesiz bırakma girişimlerine karşı; sürgünlere, kadrolaşmaya karşı; gerici eğitim sistemine karşı; emeğin ve emekçinin mücadelesini vermeye devam edeceğiz.