HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
16 Şubat 2009
TÜRK-İŞ, DİSK ve KESK'in önderliğinde 15 Şubat 2009 Pazar günü İstanbul Kadıköy Meydanı'nda gerçekleştirilecek olan "KRİZİN BEDELİNİ ÖDEMEYECEĞİZ; İŞSİZLİĞE VE YOKSULLUĞA KARŞI BİRLEŞİK MÜCADELE! EMEK VE DEMOKRASİ MİTİNGİ"ne Eğitim-İş olarak, konfederasyonumuz Birleşik Kamu-İş'e bağlı diğer sendikalarımız Yerel-İş, Birleşik Sağlık-İş, Birleşik Büro-İş ve Kültür Sanat-İş ile birlikte, örgütlerimiz bünyesindeki İstanbul, Edirne, Tekirdağ, Kırklareli, Kocaeli, Sakarya, Düzce, Bolu, Yalova, Balıkesir, Bilecik, Bursa ve Çanakkale şubelerimiz başta olmak üzere yurdumuzun dört bir yanından sağlanacak kitlesel katılımlarla destek vereceğiz. Bu amaçla, konfederasyonumuza bağlı iş kollarımızda çalışan tüm üyelerimizi ve emekçi kardeşlerimizi, AKP iktidarının uyguladığı politikalar karşısında ezilen işçi, çiftçi, emekli, esnaf tüm halkımızı; işsizliğe, yoksulluğa ve pahalılığa karşı omuz omuza mücadele etmek için 15 Şubat'ta Kadıköy Meydanı'na çağırıyoruz.