EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
MEB, İHMALLERİNİ SORUŞTURMALARLA GİZLEYEMEZ! BASKILAR BİZİ YILDIRAMAZ!
ÖĞRENCİ DEVAMSIZLIĞI GEREKÇESİYLE EK DERS KESİNTİLERİNİN DURDURULMASI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
2023 SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİNİN YER DEĞİŞTİRME HAKKI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
17 Ekim 2012
4+4+4 eğitim sistemsizliği ile birlikte on binlerce öğretmenimiz norm kadro fazlası durumuna düşürülerek mağdur edilmiş, Milli Eğitim Bakanlığı kendi yanlış politikasını düzeltme adı altında yeni yanlışlıklar yaparak eğitimi içinden çıkılmaz noktalara sürüklemeye devam etmiştir.
“2012 İl İçi Alan Değişikliği Kılavuzu’’ bu yanlışların en son örneğidir. Ana felsefesinin yanlışlığı, eğitimin niteliğine vuracağı darbe bir yana, kılavuz içindeki akla, mantığa ve hukuka aykırı birçok düzenleme barındıran maddeler ile ilgili olarak Bakanlığı defalarca uyarmıştık. Bu uyarılarımızın bir kısmı dikkate alınmış ve Milli Eğitim Bakanlığı bazı konuları düzeltmişti.
Ancak özellikle alan değişikliğinde branşlar arası eşitsizlik, 2012 yılı içerisinde yer değişikliği yapanlara başvuru hakkı verilmeyişi ve ilkokul ile ortaokulların birlikte eğitim gördüğü okulun yöneticilerinin yaşadığı mağduriyeti Milli Eğitim Bakanlığı görmezden gelmiş ve bu yanlışında da ısrar etmiştir.
Eğitim-İş olarak söz konusu hukuk dışı uygulamalar ile ilgili olarak Milli Eğitim Bakanlığı’na idari işlem başlattık.
2012 yılında yer değişikliği yapanlara alan değişikliği başvuru hakkı verilmeyişi yazısı için tıklayınız
Branşlar arası eşitsizlik yazısı için tıklayınız
Alan değişikliği ile yöneticilik haklarının düşmesi yazısı için tıklayınız