EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
MEB, İHMALLERİNİ SORUŞTURMALARLA GİZLEYEMEZ! BASKILAR BİZİ YILDIRAMAZ!
ÖĞRENCİ DEVAMSIZLIĞI GEREKÇESİYLE EK DERS KESİNTİLERİNİN DURDURULMASI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
2023 SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİNİN YER DEĞİŞTİRME HAKKI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
05 Mayıs 2026
Eğitim-İş olarak Başöğretmenimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün bağımsızlığımızın ilk adımını attığı güzide şehrimiz Samsun’da, Şubemiz tarafından bu yıl beşincisi düzenlenen İlkadım Onur Ödülü Töreni’ne katıldık.
Genel Başkanımız Kadem Özbay, Genel Eğitim Sekreterimiz Veli Fırat Şimşek ile Genel Basın-Yayın ve Uluslararası İlişkiler Sekreterimiz Hüseyin Selçuk’un da yer aldığı etkinlikte, Onur Ödülü’ne layık görülen Gazeteci-Yazar Özlem Gürses’e ödülünü Genel Başkanımız takdim etti.
Etkinlik, ödül takdiminin ardından Genel Başkanımız Kadem Özbay ve Özlem Gürses’in konuşmacı olarak yer aldığı panelle devam etti.
Ödülün sahibi Özlem Gürses’i tebrik ediyor, etkinliği düzenleyen Şube Başkanımız Onur Gündüz’e, şube yöneticilerimize ve emeği geçen tüm üyelerimize teşekkür ediyoruz.