HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
12 Ekim 2017
Eğitim-İş olarak eğitimde yaşanan olumsuzluklar, eğitim emekçilerinin karşılaştığı sorunlar ile haksız ve hukuksuz bir şekilde açığa alınan eğitim çalışanlarının durumunu Milli Eğitim Bakan Yardımcısı Orhan Erdem ile görüştük.
Genel Başkanımız Orhan Yıldırım ve Genel Sekreterimiz Ebru Sungar, Milli Eğitim Bakan Yardımcısı Orhan Erdem’i makamında ziyaret etti. Görüşmede, Erdem’e açığa alınan eğitim çalışanlarının durumunu ilettik ve savcılığın verdiği takipsizlik kararına rağmen işlerine iade edilmeyen üyelerimizin durumunu anlattık.
Yine görüşmede, son dönemde gündeme gelen Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri yönetmeliği değişiklik sürecine ve sınav sistemi değişikliklerine ilişkin olarak hazırladığımız önerileri yazılı olarak sunduk, Eğitim Şurası’nın tüm paydaşların katılımıyla acilen toplanması gerektiğini vurguladık.