HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
18 Ocak 2009
Eğitim-İş 10.Bölge Örgütlenme Toplantısı 17 Ocak 2009 Cumartesi günü Konya Tes-İş Toplantı Salonu'nda gerçekleştirildi.Toplantıya; Genel Başkan Yüksel ADIBELLi,Genel Sekreter Levent AKÇA, Genel Örgütlenme Sekreteri Mustafa KARAÇİZMELİ ve Konya-Karaman-Aksaray-Niğde-Nevşehir-Kayseri ve İlçelerinden gelen Yönetim Kurulu üyeleri katıldı.
Bölge Toplantısına katılmak üzere 16 Ocak 2009 Cuma günü Konya'ya gelen Genel Başkan Yüksel ADIBELLİ,aynı gün bir yerel televizyonda canlı yayın programına katıldı.
Toplantı öncesi gerçekleştirilen basın toplantısında Genel Başkan Yüksel ADIBELLİ, ülke gündemi,eğitim sorunları ve yerel gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu.
Geniş katılımlı Konya Bölge Toplantısı, katılımcılar tarafından 'verimli' olarak değerlendirildi.