EĞİTİMİ KUŞATAN ŞİDDETE KARŞI ALANLARDAYDIK!
“EĞİTİMDE ŞİDDETLE MÜCADELE: GÜVENLİ OKULLAR MÜMKÜN MÜ?” RAPORUMUZ YAYINDA!
HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
21 Ocak 2010
Milli Eğitim Bakanlığı, Eğitim-İş'in ısrarlı takipleri sonucunda öğretmenevleri konusunda geri adım attı. Bakanlık, 60 TL'ye çıkarılan bandrol ücretini 25 TL'ye indirdi.
Eğitim-İş olarak 2009 tarihinde öğretmenevlerinin öğretmenlere ücretsiz olması konusunda imza kampanyası başlatmış ve 70 bin civarında imza toplamıştık. Yine o tarihte topladığımız imzalarla birlikte Milli Eğitim Bakanlığı'nın önünde bir basın açıklaması yapmıştık.
Bugün gelinen noktada Milli Eğitim Bakanlığı, bu yanlış uygulamasından geri adım atarak, bandrolde indirim gerçekleştirdi ve 60 TL'den 25 TL'ye düşürdü. Bu durumu olumlu karşılamakla beraber yetersiz görüyoruz. Eğitim-İş olarak öğretmenevlerinin öğretmenlere ücretsiz olması konusundaki ısrarlı takibimizi bundan sonra da sürdüreceğimizi belirtmek istiyoruz.
MERKEZ YÖNETİM KURULU