HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
25 Ekim 2014
Eğitim-İş, Atatürk’e ve onun var ettiği Cumhuriyetin değerlerine karşı son zamanlarda giderek artan saldırıları protesto etmek ve sendikanın 9. Kuruluş Yıldönümünü kutlamak için Anıtkabir’i ziyaret etti.
Anıtkabir ziyaretinde, MYK üyelerinin yanı sıra IV. Dönem I. Başkanlar Kurulu nedeniyle Ankara’da bulunan Denetleme ve Disiplin Kurulu üyeleri, şube ve il temsilcilik başkanları da hazır bulundu. Eğitim-İş heyeti Aslanlı Yol’dan geçerek Atatürk’ün mozolesine geldi. Genel Başkan Veli Demir’in mozoleye çelenk koymasının ardından saygı duruşunda bulunan heyet, daha sonra Misak’ı Milli Kulesi’ne geçti.
Genel Başkan Veli Demir Anıtkabir Özel Defterine şunları yazdı:
“Büyük Kurtarıcı,
Başöğretmen Atatürk’e
Eğitim-İş’in IV. Dönem I. Başkanlar Kurulu, MYK, Denetleme ve Disiplin Kurulu Üyeleri olarak huzurlarınızdayız.
Önderlik ettiğiniz Türk ulusuyla birlikte kurduğunuz Cumhuriyetimiz 91. Yılında tüm kurum ve kuruluşlarıyla yozlaştırılmakta, içi boşaltılmaktadır. Hedef gösterdiğiniz çağdaş uygarlıktan uzaklaşılmış, bağımsızlık, ulus ve ülke bütünlüğü değersizleştirilmiş, yolsuzluk ve yoksulluk kurumsallaştırılmıştır.
Sizin “Devlet başkanı olmasaydım, maarif vekili olurdum” dediğiniz MEB adeta size ve değerlerinize saldırının üssü olmuştur.
Ama yılgınlık yok. Eğitim emekçilerinin yegane örgütü olan Eğitim-İş emekçileri birleştirerek ulusun ve ülkenin birliğini sonuna kadar savunacak, ilke ve devrimlerinin uygulayıcısı olacaktır.
İziniz, izimiz
Yolunuz, yolumuz olacaktır.
Saygılarımızla”
Eğitim-İş heyeti, daha sonra 2. Cumhurbaşkanı İsmet İnönü’nün mezarını ziyaret etti.