HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
12 Mart 2012
11 Mart 2012 Pazar günü saat 15:00'da Çayyolu'nda Sendikamız Eğitim-İş ve Atatürkçü Düşünce Derneği ile birlikte "Laik Eğitimden Dinci Eğitime!" konulu panel düzenlenmiştir.
Genel Başkanımız Veli DEMİR'in yönetici olduğu panele; konuşmacı olarak Prof.Dr. Mahmut ADEM, Prof.Dr. Ali Nihat BOZCUK, Dr. Niyazi ALTUNYA ve Prof. Dr. Ünsal YAVUZ katılmıştır.
Kitlesel bir katılımın olduğu panelde, 3 Mart 1924'de kabul edilen Devrim Yasaları ile TBMM gündeminde olan ve 4+4+4 olarak bilinen kesintili eğitim sistemi üzerinde durulmuştur.
Panelde; "laik, bilimsel, demokratik, kamusal ve herkes için eğitim" anlayışından vazgeçilmesinin Atatürk'ün kurduğu "laik, demokratik, sosyal hukuk devletinden" vazgeçmek anlamına geldiği, ortak düşünce olarak ortaya çıkmıştır.