HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
19 Eylül 2011
Yeni Eğitim-İş MYK’sı ve Başkanlar Kurulu, 2011-2012 yeni eğitim-öğretim yılı dolayısıyla geleneksel Anıtkabir ziyaretini gerçekleştirdi. Genel Başkan Veli Demir önderliğindeki heyet, Başöğretmen Atatürk’ün huzurunda saygı duruşunda bulunduktan sonra, Misak-ı Milli Kulesi’ne geçildi. Genel Başkan Veli Demir, burada Anıtkabir Şeref Defteri’ne şunları yazdı:
“Büyük Kurtarıcı, Başöğretmen Atatürk’e,
Büyük mücadelelerle, halkınla birlikte kurduğun Cumhuriyet 88. yılında siyasal, ekonomik, sosyal sorunlarla karşı karşıya. Çok önem verdiğiniz Milli Eğitim Bakanlığı, bakanlığın görevleri bölümünden sizi ve ilkelerinizi KHK darbesiyle silmek istiyor. Ama buna kimsenin gücü yetmez. Eğitim emekçilerinin yegane temsilcisi Eğitim-İş buna izin vermeyecektir. Sizin ışıklı yollarınızdan yollar bularak bu sorunları çözeceğiz. Siz rahat ve huzurlu olun.”