EGITIM-IS'TEN SENDIKALARA MEKTUP

05 Ocak 2009

GALERİ
 | EĞİTİM İŞ

RESİMLERİ GÖRÜNTÜLEMEK İÇİN ÜSTÜNE TIKLAYINIZ

Egitim-Is, Egitim Kurumlari Yöneticileri Yönetmeligi’nde son 3 yildir sorun yasandigi gerekçesiyle, egitim sendikalari baskanlarina mektup göndererek, “Tabaninin özlemlerini giderecek bir yönetmelik taslagi hazirlamak üzere, sendikalarin temsilcilerinden olusan bir çalisma grubu kurulmasi” önerisinde bulundu.