EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
MEB, İHMALLERİNİ SORUŞTURMALARLA GİZLEYEMEZ! BASKILAR BİZİ YILDIRAMAZ!
ÖĞRENCİ DEVAMSIZLIĞI GEREKÇESİYLE EK DERS KESİNTİLERİNİN DURDURULMASI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
2023 SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİNİN YER DEĞİŞTİRME HAKKI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
24 Haziran 2026
Eğitim ortamlarının güvenli alanlar olmaktan çıktığı, en meşru haklarını dile getiren eğitim emekçilerinin polis şiddetine uğradığı, meslek onurumuzun sistematik biçimde değersizleştirildiği ve öğrencilerimizin geleceğe dair umutlarının zayıflatıldığı bu süreç tahammül sınırlarını çoktan aşmıştır.
Eğitim-İş olarak 26 Haziran Cuma günü, 2025-2026 eğitim-öğretim yılına dair hazırladığımız yıl sonu değerlendirme raporumuzu paylaşmak, okullarda ve meydanlarda öğretmenlere yönelik artan şiddete dikkat çekmek, eğitim emekçilerinin ve öğrencilerimizin yaşam hakkını savunmak, “Güvenli Okul, Sağlıklı Eğitim” talebimizi kamuoyuna taşımak amacıyla Ankara’da MEB önünde, ülke genelinde ise il milli eğitim müdürlükleri önünde olacağız.
Eğitimde liyakatsizliğe, adaletsizliğe, gericiliğe, piyasacılığa, şiddetin her türlüsüne karşı tüm halkımızı ve basın emekçilerini MEB önündeki açıklamamıza davet ediyoruz.
Tarih: 26 Haziran 2026, Cuma
Saat: 11.00
Yer: Ankara, MEB önü – Türkiye geneli il milli eğitim müdürlükleri önü.