HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
03 Mart 2022
Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı okul ve kurumlarda çalışan 4/B’li sözleşmeli personelin 2,5 puanlık refah payı hesaplamalarının 03.03.2022 tarihi itibariyle hala yapılamamış, 2022 Bütçe yılı başından itibaren eğitim çalışanlarının Ocak sonuna kadar ödenmesi gereken 1-14 Ocak arası maaş farkı ödemeleri Şubat ayında, öğretmenlerimizin Ocak ayı ek dersleri ise Şubat ayının ikinci haftasında gecikmeli olarak ödenerek eğitim çalışanları aynı şekilde mağdur edilmiştir.
Hazine ve Maliye Bakanlığı’ndan, konuyla ilgili eğitim çalışanlarının mağduriyetinin giderilmesi ve kamuoyuna yaşanılan gecikmelerle ilgili gerekli açıklamanın yapılmasını istedik.