EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
MEB, İHMALLERİNİ SORUŞTURMALARLA GİZLEYEMEZ! BASKILAR BİZİ YILDIRAMAZ!
ÖĞRENCİ DEVAMSIZLIĞI GEREKÇESİYLE EK DERS KESİNTİLERİNİN DURDURULMASI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
2023 SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİNİN YER DEĞİŞTİRME HAKKI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
17 Eylül 2021
Milli Eğitim Bakanlığı, pandemi nedeniyle karantinaya alınan sınıflar için uzaktan eğitim yapılacağını açıklamıştı. Buna rağmen, sendikamıza sorunlar yaşandığı ve uygulama birliği olmadığı bilgileri gelmektedir.
Pandemi nedeniyle karantinaya alınan sınıflarla ilgili yapılacak uygulamanın açıklığa kavuşturulması, uzaktan eğitim süreçlerinin nasıl uygulanacağı (okul öncesi, ilköğretim, ortaöğretim) hususunda açıklama yapılması, uygulamada öğretmenlerin ek ders ücretleri dahil, mali ve özlük haklarında mağduriyet yaratılmaması ve ülke genelinde birlik sağlanması için gereğinin yapılması konusunda MEB’i uyardık.
MERKEZ YÖNETİM KURULU