EĞİTİMİ KUŞATAN ŞİDDETE KARŞI ALANLARDAYDIK!
“EĞİTİMDE ŞİDDETLE MÜCADELE: GÜVENLİ OKULLAR MÜMKÜN MÜ?” RAPORUMUZ YAYINDA!
HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
02 Temmuz 2022
Eğitim-İş olarak, Madımak Oteli’nde yakılarak katledilen 33 aydın, sanatçı, yazar ve 2 otel çalışanı gencimizi katliamın 29. yılında Sivas’ta andık.
Yürüyüşe ve Madımak Oteli önündeki anma programına Genel Başkanımız Kadem Özbay, Genel Sekreterimiz Cengiz Sarıyer, Genel Mali Sekreterimiz Hüseyin Selçuk, Genel Örgütlenme Sekreterimiz Şenol Eyüboğlu, Sivas, Erzincan, Kahramanmaraş, Yozgat, Amasya, Ordu, Adıyaman, Elazığ örgütümüz ile daha bir çok ilden gelen üyelerimiz katıldı.
Sivas katliamında yaşamını yitiren aydınlarımızı, sanatçılarımızı unutmadık, unutturmayacağız!