HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
11 Şubat 2020
Genel Eğitim Sekreterliği tarafından planlanan Kocaeli 2 No'lu Şubemizin iş yeri temsilcileri eğitim semineri gerçekleştirildi.
Şube Başkanımız Bülent Metin’in açılış konuşmasının ardından, Genel Başkanımız Orhan Yıldırım’ın konuşması ile devam eden iş yeri temsilcileri eğitim seminerinde, Genel Eğitim Sekreterimiz Suat Özkolay ve Bölge Avukatımız Aylin Şengöz sunumlarını gerçekleştirdi. İş yeri temsilcileri ve üyelerimizin yoğun katılım sağladığı toplantıda soru ve cevap bölümünün ardından eğitime son verildi.
Seminerde, “Eğitimde Geleceğe Bakış” başlıklı Eğitim Şurası hakkında da bilgi veren Özkolay; 9-10-11 Nisan günlerinde Ankara’da Başkent Öğretmenevi’nde gerçekleştirilecek Şuranın, eğitim sorunlarına yönelik bilimsel bakış açılı çözüm önerileri ortaya koyacağını söyledi.