HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
24 Ocak 2014
Muğla’daki termik santral ve kömür sahalarının özelleştirme kapsamına alınmasına karşı aylardır mücadele yürüten enerji ve maden işçilerinin Ankara’daki yürüyüşüne katılarak destek verdik.
Zonguldak başta olmak üzere farklı kentlerden yola çıkarak Ankara’ya gelen işçiler, Toros Sokak’tan Özelleştirme İdaresi Başkanlığı’na doğru “Bu daha başlangıç mücadele devam”, “İş ekmek yoksa barış da yok”, “Her yer rüşvet her yer yolsuzluk” sloganlarıyla yürüyüşe geçti. Bazı işçiler ayakkabı kutusu taşıdı.
Genel Başkanımız Veli Demir, Genel Özlük Hukuk Sekreterimiz Ömer Arslan ve Genel Basın Yayın Sekreterimiz Barış Düdü, yürüyüşe katılarak işçilere destek verdi. Yürüyüşe Türk-İş ve DİSK yöneticileri, siyasi parti ve demokratik kitle örgütü temsilcileri ile CHP milletvekilleri de katıldı.
Özeleştirme binası önünde toplanan işçiler ellerinde Maliye Bakanı Mehmet Şimşek’in fotoğrafı ve temsili tabut ile cenaze namazı kıldı. Eylem mücadelenin ve dayanışmanın sürdürüleceği vurgulanarak sona erdi.