SINAV KOMİSYONLARINA İLİŞKİN BELiRSiZLiKLERiN GiDERiLMESi iÇiN MEB’E BAŞVURDUK!
TUTSAK GAZETECİ İSMAİL ARI’NIN ANKARA’DA GÖRÜLEN DURUŞMASINA KATILDIK
TÜZÜK KOMİSYONU TOPLANTIMIZ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
TÜM YEREL-SEN’İN YENİ MERKEZ YÖNETİM KURULUNA TEBRİK ZİYARETİ
DORUK MADENCİLİK İŞÇİLERİNİN HAKKINI GASP EDEN YILDIZLAR HOLDİNG ÖNÜNDEKİ EYLEME KATILDIK
12 Şubat 2013
Şubat döneminde iller arası özür durumu atamalarını açan MEB, öğrenim özrü ile il içi özür durumuna bağlı yer değişikliğini açmamıştı. Eğitim-İş olarak ilgili kılavuzdaki eksik düzenlemeler nedeniyle konuyu Danıştay'a taşımıştık. Milli Eğitim Bakanlığı bunun üzerine il içi özür durumuna bağlı yer değişikliğini açtı. Ancak il içi atamalarda 06.05.2010 tarihli Öğretmenlerin Atama ve Yer Değişikliği Yönetmeliğini gerekçe gösteren Bakanlık nedense aynı yönetmelikte bulunan öğrenim özrünü açmamakta direnmektedir.
Bakanlığın il içi özür durumuna bağlı yer değişikliğini açarak attığı olumlu adımı öğrenim özründe de atmasını beklemekteyiz.