HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
08 Haziran 2013
Samsun ilimizde bulunan İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri okullara e-posta yolu ile bir yazı göndererek, kamuoyunda Gezi Parkı Eylemleri olarak tanımlanan demokratik etkinliklere katılan öğretmen ve idarecilerin sayılarını istemektedir.
Hemen ifade edelim ki, -bugün Cumhurbaşkanı ve siyasi iktidar sözcülerinin de kabul ettikleri gibi- demokratik ve meşru bir hakkın dışavurumu olduğuna dair en küçük bir kuşku olmayan Gezi Parkı eylemlerine katılanların sayılarının istenmesi, gerginliği artırmaya dönük son derece sorumsuz bir tutumdur. Siyasi irade son günlerde sık sık sendika ve sivil toplum kuruluşlarına gerginliği yatıştırmaya yönelik isteklerde bulunmaktadır. Açık söylüyoruz, siyasi otoritenin yarattığı gerginliğin bizzat aynı yapı tarafından artırılması halinde bundan sonra ortaya koyacağımız demokratik tepkiler tahmin edilenden çok daha yoğun ve kararlı olacaktır.