MEB’DEN ÖZÜR GRUBU ATAMALARININ BİR KEZ DAHA YAPILMASINI İSTEDİK

24 Eylül 2014

GALERİ
MEB’DEN ÖZÜR GRUBU ATAMALARININ BİR KEZ DAHA YAPILMASINI İSTEDİK | EĞİTİM İŞ

RESİMLERİ GÖRÜNTÜLEMEK İÇİN ÜSTÜNE TIKLAYINIZ

Eğitim-İş olarak Milli Eğitim Bakanlığı’na başvurarak eş durumu özrü olup da atamaları yapılmayan öğretmenler için bir defa daha özür grubu atamasının yapılmasını istedik.

MEB’e gönderdiğimiz yazı için tıklayınız