EĞİTİMİ KUŞATAN ŞİDDETE KARŞI ALANLARDAYDIK!
“EĞİTİMDE ŞİDDETLE MÜCADELE: GÜVENLİ OKULLAR MÜMKÜN MÜ?” RAPORUMUZ YAYINDA!
HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
09 Nisan 2012
OKULLARIMIZDAKİ YÖNETİCİ VE YARDIMCI HİZMETLİLERİN FAZLA ÇALIŞMA SAATLERİ İÇİN BAKANLIĞA BAŞVURDUK
Bilindiği gibi, ikili öğretim yapan okullarımızda yönetici ve yardımcı hizmetli personel sabah 07:00’dan akşam 18:30’lara kadar çalışmaktadır. Bu durum ise mevzuatımızdaki 8 saat çalışma düzenlemesine aykırıdır. Bu sebeple konuyu Milli Eğitim Bakanlığı’na taşıyarak mağduriyetleri giderecek düzenlemenin yapılmasını talep ettik.
İlgili yazıya ulaşmak için tıklayınız.