HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
04 Temmuz 2011
Geçtiğimiz günlerde Personel Genel Müdürlüğü ile görüşmüş ve zaman kaybetmeden tüm sözleşmeli öğretmenlerin kadroya geçirilmesi gerektiği konusundaki taleplerimizi tekrar iletmiştik. Bu konudaki mücadelemiz başarıya ulaştı ve bugün çıkan Bakanlar Kurulu kararı ile 190 bin sözleşmeli personelin kadro hakkı kazandığı açıklandı. Bu tüm sözleşmeliler için sevindirici bir haberdir.
Böylece mevsimlik işçi gibi çalıştırılan sözleşmeli öğretmenler bundan böyle kadrolu olarak iş güvencesine sahip olacaklardır; ancak kendilerine henüz tayin hakkı verilmemiştir. Bundan sonraki mücadelemiz, kendilerine verilmeyen tayin hakkı için gerekli çalışmaları yapmak ve bu konuda Bakanlığın karar almasını sağlamak olacaktır. Ancak kadroya geçemeyen 4B’liler ve hiçbir şekilde bu kararla bile kadroya geçemeyen 4C’liler de acilen kadroya geçirilmelidir. Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu da hükümet sözleşmelileri kadroya alırken attığı imzaya sadık kalmalı, açıkladığı sözleşmeli öğretmen alımı açıklamasını düzelterek 15 bin kadrolu öğretmen alınacağını duyurmalıdır.