SINAV KOMİSYONLARINA İLİŞKİN BELiRSiZLiKLERiN GiDERiLMESi iÇiN MEB’E BAŞVURDUK!
TUTSAK GAZETECİ İSMAİL ARI’NIN ANKARA’DA GÖRÜLEN DURUŞMASINA KATILDIK
TÜZÜK KOMİSYONU TOPLANTIMIZ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
TÜM YEREL-SEN’İN YENİ MERKEZ YÖNETİM KURULUNA TEBRİK ZİYARETİ
DORUK MADENCİLİK İŞÇİLERİNİN HAKKINI GASP EDEN YILDIZLAR HOLDİNG ÖNÜNDEKİ EYLEME KATILDIK
26 Ağustos 2022
Emek mücadelesinde sendikamıza yeni bir heyecan ve güç kazandıran Şuhut İlçe Temsilciliğimizin açılışını gerçekleştirdik.
Etkili sendikacılığını, Türkiye’de oransal olarak en çok büyüyen sendika olmakla taçlandıran sendikamız, emek ve aydınlanma mücadelesi bayrağını ülkenin dört bir yanına dikmeye devam ediyor.
Açılış törenine, Genel Başkanımız Kadem Özbay, Genel Mali Sekreterimiz Hüseyin Selçuk, Genel Örgütlenme Sekreterimiz Şenol Eyüboğlu, Genel Basın Yayın ve Uluslararası İlişkiler Sekreterimiz Emine Çalık, Afyonkarahisar Şubemiz, Ankara 1,2 ve 3 No’lu Şubelerimiz, Antalya, Aydın, Burdur, Bursa, Denizli, Isparta, İzmir 1,2,3 ve 4 No’lu Şubelerimiz, Kocaeli 1 ve 2 No’lu Şubelerimiz, Konya, Kütahya ve Samsun Şubelerimizin Yönetim Kurulu Üyeleri katıldı.
Büyük Taarruz’un başlangıç yeri olarak her yıl ziyaret edilen Şuhut’ta da tüm cumhuriyet aydınlanmacılarının, Büyük Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’e ve emanetlerine her koşulda sahip çıkanların artık bir evi var.