EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
MEB, İHMALLERİNİ SORUŞTURMALARLA GİZLEYEMEZ! BASKILAR BİZİ YILDIRAMAZ!
ÖĞRENCİ DEVAMSIZLIĞI GEREKÇESİYLE EK DERS KESİNTİLERİNİN DURDURULMASI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
2023 SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİNİN YER DEĞİŞTİRME HAKKI İÇİN MEB’E BAŞVURDUK!
03 Nisan 2012
YATILI VE BURSLU ÖĞRENCİLERDEN MUAYENE VE İLAÇ KATKI PAYI ALINMAMASI İÇİN MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA YAZI YAZDIK
1 Ocak tarihinden itibaren Milli Eğitim Bakankğı bünyesinde ilköğretim ve ortaöğretim kurumlannda parasız yatılı veya burslu okuyan öğrencilerden muayene ve ilaç katkı payı alınmaya başlanmıştır.
Eğitim-İş olarak Milli Eğitim Bakanlığı'na bir yazı yazarak polis ve askeri öğrencilerden muayene ve ilaç katkı payı alınmaması yönündeki düzenlemeninin, zor koşullarda okuyan öğrencilerimiz içinde yapılmasını talep ettik.
Milli Eğitim Bakanlığı'na gönderdiğimiz yazıya ulaşmak için tıklayınız