DANIŞTAY YÜRÜTMEYi DURDURDU, MEB PROJE OKULLARINDA KEYFİLİĞE DEVAM EDİYOR!
EĞİTİMİ KUŞATAN ŞİDDETE KARŞI ALANLARDAYDIK!
“EĞİTİMDE ŞİDDETLE MÜCADELE: GÜVENLİ OKULLAR MÜMKÜN MÜ?” RAPORUMUZ YAYINDA!
HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
26 Kasım 2018
Edirne Şubemiz 24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle, Hilly Otelde kahvaltılı etkinlik düzenledi. Etkinlikte, bu yıl emekli olan üyelerimiz Ünal Ermez, Nilgün Tokatlı, Ethem Nazif Bayazıtoğlu, Şafak Fıçıyapan, Nigar Pehlivam’a plaketleri takdim edildi.
Şube Başkanımız Nedim Zobar, yaptığı konuşmada şunları ifade etti:
“Yaşadığımız ve çözülmeyen bütün sorunlara rağmen onurumuzla başımız dik bir biçimde mücadele etmeye, Başöğretmenimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün emaneti olan memleketimize en iyi şekilde hizmet edip, geleceğimiz olan çocuklarımıza ışık olmaya ve çok çalışmaya devam edeceğiz. Öğretmen örgütlenmesinin unutulmaz ismi Fakir Baykurt’un söylediği sözden de yola çıkarak; yalvarmayacağız, boyun eğmeyeceğiz, el açmayacağız, ders vermeye devam edeceğiz.”