DANIŞTAY YÜRÜTMEYi DURDURDU, MEB PROJE OKULLARINDA KEYFİLİĞE DEVAM EDİYOR!
EĞİTİMİ KUŞATAN ŞİDDETE KARŞI ALANLARDAYDIK!
“EĞİTİMDE ŞİDDETLE MÜCADELE: GÜVENLİ OKULLAR MÜMKÜN MÜ?” RAPORUMUZ YAYINDA!
HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
14 Kasım 2013
Elazığ İl Temsilciliği üyesi öğretmenlerimiz, 10-17 Kasım tarihleri arasında, yakalarına “Öğrenci Andı”nın bulunduğu kokartları takarak, okullarda ilk ders saatinde Atatürk’ü ve Cumhuriyeti anlattılar.
Elazığ İl Temsilcilik Başkanı Ali Çevik, “Öğretmenler yeni nesil sizin eseriniz olacaktır, emrini Atatürk’ten alan biz öğretmenler, sorumluluğumuzun bilinciyle ulusumuzun varoluş gerekçeleri olan cumhuriyeti ve Atatürk’ü öğretmeye devam edeceğiz” dedi.