HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
13 Nisan 2013
Eğitim-İş Eskişehir Şube Başkanı Ebru Sungar ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret ederek çeşitli konularda fikir alışverişinde bulundular.
Eskişehir gibi marka olmuş bir kentte yaşamaktan dolayı çok memnun olduklarını belirten Şube Başkanı Ebru Sungar, Büyükşehir Belediyesi tarafından öğrencilerin eğitim ve öğretimine yönelik projeleri Eskişehir’e kazandırdığı için Başkan Büyükerşen’e ve ekibine teşekkür etti.
Büyükerşen ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, geleceğimizin teminatı olan çocuklara yönelik projelerine devam ettiklerini ve en kısa zamanda bu projeleri Eskişehirli çocuklarla buluşturacaklarını ifade etti.