SINAV KOMİSYONLARINA İLİŞKİN BELiRSiZLiKLERiN GiDERiLMESi iÇiN MEB’E BAŞVURDUK!
TUTSAK GAZETECİ İSMAİL ARI’NIN ANKARA’DA GÖRÜLEN DURUŞMASINA KATILDIK
TÜZÜK KOMİSYONU TOPLANTIMIZ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
TÜM YEREL-SEN’İN YENİ MERKEZ YÖNETİM KURULUNA TEBRİK ZİYARETİ
DORUK MADENCİLİK İŞÇİLERİNİN HAKKINI GASP EDEN YILDIZLAR HOLDİNG ÖNÜNDEKİ EYLEME KATILDIK
16 Ekim 2017
Fethiye İlçe Temsilciliğimiz, birlik ve beraberliğimizi güçlendirmek, sendikal gücümüzü pekiştirmek için düzenlediği dayanışma yemeğinde üyelerimizle bir araya geldi.
Genel Sekreterimiz Ebru Sungar ve Muğla Şube Başkanı Özkan Kaya’nın katıldığı yemekte Temsilcilik başkanı Uğurcan Küçükala emekli olan 7 mücadele arkadaşımıza plaket verdi. Yemekte ayrıca iki yeni üye mücadelemize katıldı.