EĞİTİMİ KUŞATAN ŞİDDETE KARŞI ALANLARDAYDIK!
“EĞİTİMDE ŞİDDETLE MÜCADELE: GÜVENLİ OKULLAR MÜMKÜN MÜ?” RAPORUMUZ YAYINDA!
HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
03 Aralık 2013
Giresun İl Temsilcilik yöneticilerimiz ve üyelerimiz 30 Kasım Cumartesi günü kahvaltıda buluştu.
Burada konuşma yapan İl Temsilcilik Başkanımız Tevfik Çağlayan, sosyal etkinliklerin öğretmen dayanışmasını güçlendirdiğini, eğitimde yaşanan sorunlara ortak çözümler bulma konusunda önemli olduğunu ifade ederken etkinliklerin sık sık yapılacağını vurguladı. Kahvaltıya katılan üyeler, sendikanın düzenlediği organizasyonların eğitimcilerin, eğitim konusunda fikir alış verişi yapmak adına önemli olduğunu ve katılımdan duydukları memnuniyeti ifade ettiler.
Ayrıca Giresun İl Temsilciliğimiz yeni binasına taşındı.