DANIŞTAY YÜRÜTMEYi DURDURDU, MEB PROJE OKULLARINDA KEYFİLİĞE DEVAM EDİYOR!
EĞİTİMİ KUŞATAN ŞİDDETE KARŞI ALANLARDAYDIK!
“EĞİTİMDE ŞİDDETLE MÜCADELE: GÜVENLİ OKULLAR MÜMKÜN MÜ?” RAPORUMUZ YAYINDA!
HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
21 Mayıs 2013
Kırklareli Şubemizin, birçok sivil toplum örgütüyle birlikte düzenlediği 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı Gençlik Yürüyüşü, Cumhuriyet Meydanı Şevket Dingiloğlu parkı önünde toplanan yaklaşık 3 bin kişi ile gerçekleştirildi.
Gençler ellerinde dev Türk bayrakları ve giydikleri Atatürk tişörtleriyle, Mustafa Kemal Atatürk'ün 19 Mayıs 1919 tarihinde Milli Mücadele için Samsun'a gittiği temsili "Bandırma Vapuru" ile yürüyüş yaptılar.
Park önünden başlayan kutlamada, Kırklarelililer hep birlikte 10. Yıl Marşı'nı söyleyerek, Karaumur Caddesi, Waldorf Caddesi ve Eriklice Caddesi'nde yürüyüş yaparak Atatürk Anıtı’na ulaştılar.
Atatürk Anıtı'na çelenk sunulmasının ardından saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu. Günün anlam ve önemine ilişkin konuşmaların yapıldığı kutlama, Gençliğe Hitabe'nin okunması, Gençlerin Ata'ya cevabı ve Bursa Nutkunun okunmasıyla sona erdi.