KONYA ŞUBEMİZ İLÇE TEMSİLCİLER KURULU TOPLANTISINI GERÇEKLEŞTİRDİ

20 Ekim 2014

GALERİ
KONYA ŞUBEMİZ İLÇE TEMSİLCİLER KURULU TOPLANTISINI GERÇEKLEŞTİRDİ | EĞİTİM İŞ KONYA ŞUBEMİZ İLÇE TEMSİLCİLER KURULU TOPLANTISINI GERÇEKLEŞTİRDİ | EĞİTİM İŞ KONYA ŞUBEMİZ İLÇE TEMSİLCİLER KURULU TOPLANTISINI GERÇEKLEŞTİRDİ | EĞİTİM İŞ KONYA ŞUBEMİZ İLÇE TEMSİLCİLER KURULU TOPLANTISINI GERÇEKLEŞTİRDİ | EĞİTİM İŞ KONYA ŞUBEMİZ İLÇE TEMSİLCİLER KURULU TOPLANTISINI GERÇEKLEŞTİRDİ | EĞİTİM İŞ

RESİMLERİ GÖRÜNTÜLEMEK İÇİN ÜSTÜNE TIKLAYINIZ

Konya Şubemiz, Merkez ilçeler (Meram-Selçuklu-Karatay) ve Akşehir, Ereğli, Seydişehir, Hüyük, Ilgın İlçe Temsilcilik başkan ve yönetim kurulu üyeleri ile ilçe temsilciler kurulu toplantımızı gerçekleştirdi.

İki oturumda gerçekleşen toplantıda, birinci oturumda ülkemizin ve eğitimin içinde bulunduğu durumun değerlendirilmesi, ilçe temsilcilerinin ilçelerinde karşılaştıkları sorunlar ve şube yönetiminden beklentilerine yer verildi. Öğle arası ve yemeğin ardından karşılaşılan sorunlara çözüm önerileri, ilçelerde gerçekleştirilecek örgütlenme çalışmalarının takvimi ve çalışmalarda oluşturulacak komisyonlar konuşuldu. Toplantıda ele alınan konuların raporlaştırılarak genel merkeze gönderilmesine karar verildi.