Genel Başkanımız Kadem Özbay, KRT TV`de, Elif Doğan Şentürk`ün hazırlayıp sunduğu "Ankara Saati" programında, 2021-2022 eğitim öğretim yılına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

0 görüntüleme • 07 Eylül 2021