Genel Başkanımız Kadem Özbay, okullarda bağış adı altında kayıt parası alınmasını Fox Tv Ana Haber`de değerlendirdi. "Temel bir hak ülkemizde maalesefki bir ayrıcalık haline dönüşmüş durumda."

0 görüntüleme • 18 Ağustos 2023