SINAV KOMİSYONLARINA İLİŞKİN BELiRSiZLiKLERiN GiDERiLMESi iÇiN MEB’E BAŞVURDUK!
TUTSAK GAZETECİ İSMAİL ARI’NIN ANKARA’DA GÖRÜLEN DURUŞMASINA KATILDIK
TÜZÜK KOMİSYONU TOPLANTIMIZ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
TÜM YEREL-SEN’İN YENİ MERKEZ YÖNETİM KURULUNA TEBRİK ZİYARETİ
DORUK MADENCİLİK İŞÇİLERİNİN HAKKINI GASP EDEN YILDIZLAR HOLDİNG ÖNÜNDEKİ EYLEME KATILDIK
21 Mayıs 2019
Öğretmenlerin il içi yer değiştirme süreci bugün başlamaktadır. Başvuruları 21-24 Mayıs 2019 tarihleri arasında alınacak ve atamalar ve kararname işlemleri valiliklerce en geç 29 Mayıs 2019 tarihine kadar sonuçlandırılacaktır. Ataması yapılanların ilişik kesme işlemleri 14 Haziran 2019 tarihinden itibaren başlatılacaktır.
Gelen bilgilere göre bazı illerde boş kadrolar duyurulmamaktadır. MEB’in valilikleri uyararak tüm kadroların ilan edilmesini talep ettik.
Sadece boş kadrolar değil kurumlardaki tüm kadrolar ilan edilmelidir. Böylece norm fazlası öğretmeni bulunan kurumlar da öğretmenler tarafından görülebilecek ve açık olan olmayan tüm okulların tercih edilebildiği il içi yer değiştirmelerde öğretmenlerin tercihlerini sağlıklı yapmaları sağlanmış olacaktır.
MERKEZ YÖNETİM KURULU