YÖNETİCİ ATAMA SÜRECİNDEKİ HAKSIZLIKLARA VE HAFTA SONU ZORUNLU EĞİTİM ANGARYASINA SON VERİLMELİDİR!
MEB'den Muhakkiklik Göreviyle ilgili Düzenleme Talep Ettik!
MEB KEYFİ OKUL KAPATMA KARARLARINA DEVAM EDİYOR!
SAFRANBOLU’DA ÇOCUKLARIMIZIN GELECEĞİ VE TARİHİ MİRAS GASP EDİLİYOR!
Bu Ülkenin Kurucu Değerleri Taratışmaya Açık Değildir!
21 Eylül 2012
4+4+4 eğitim sistemi ile birlikte başta sınıf öğretmenlerimiz olmak üzere bir çok öğretmen norm kadro fazlası durumuna düştü. Söz konusu norm kadro fazlası öğretmenlerin atama ve görevlendirmelerinde bir çok ilimizde Öğretmenlerin Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği ile Norm Kadro Yönetmeliğine aykırı davranıldığı öğrenilmiştir. Bunun düzeltilmesi amacı ile Milli Eğitim Bakanlığına yazı yazarak bu haksız ve hukuksuz uygulamanın sonlandırılmasını istedik.